YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Sunday 29 July 2012

tweetlimit dah aku.

dah pukul berapa Tyra? still bersengkang mata update belog? for your information, kakak ecan kita pun masih berlayar dialam belog dia lagi ..heheh, so i got a partner to stay awake. si sewel Ku pun masih duk borak ngan laki dia. oh bahagia gaya beliau yer. so apa story nak bega bagai ney? actually nothing. saja nak bagitahu yang aku first time kena tweetlimit ..so aku macam sikit terbangga lah ..hahah, aku sakit jiwa. maaf :D

ayat macam apa aku tengok kat bb nadya lol -,-

okay just now aku chat ngan dia, sembang-sembang bagai. dimulakan dengan tanya outing tak esok ..tak sebab penat, sepanjang hari kelas. hahah *alasan* tiba-tiba tersembang cerita lama. okay aku bukan nak ada niat apa story benda ney kat kau. saja lah nak share the things yang orang tanya kat aku dan kawan aku. then dengan tak semena tiba-tiba respond ayat tu. dah kenapa? chill sikit taleh? haha

entah lah wey, aku rasa memang aku pun cakap yang aku nak slow-slow, takes time ..sebab aku tak rasa leh go on kalau aku pun dah tak bercakap ngan kau dialam dunia. duk cakap rancak dalam kotak mukabuku jer. it's totally different -,-

kat luar buat macam aku strangers huh -,-

tiba-tiba cakap macam ney, memang sape-sape pun akan pelik kan. aku tak cakap apa pun ..tapi takpe lah, at least aku tahu ..sebab hari tu dia tak jawab pun aku tanya masa cakap ngan dia tu. sakit hati ang tawu tak!

tu dia, dalam ney leh sembang rancak aku cakap ang -,-

it's okay to tell me this dear you. haha. so aku rasa kau sudah menjawab 3 soalan terpenting aku sebelum ney. thanks much walaupun lambat!

*bega means berlagak.

nota kaki: kau gila lagi sewel. dan aku memang sakit jiwa. haha.

No comments:

Post a Comment