YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Thursday 19 July 2012

Today is for a new brand day for 3B destiny.

19 July of 2012, yes the date is today of course kerana aku tengah menaip pada hari ini bukan semalam. hari ini merupakan hari Khamis, err betul ker ? haha, well like i care sangat lar kan. 2 days left smoothly-masuk hari ni. 2 hari yang duk busy ngan register day, bayar tu bayar ney samapaikan aku baru taw yang aku berhutang duit muafakat ngan kolej. sampai hati tak bagitawu awal-awal kan kolej!


Tadi pagi merupakan hari daftar kelas untuk this semester tapi malangnya setelah aku membuat pengiraan yang begitu teliti pada malam semalam, urm aku hanya dapat login kelas yang aku tak pandang langsung malam semalam. Berlagak sangat malam semalam just ter-attract kat kelas yang good-good jer. Dear 3B, sorry for the words. Agak terbiadap actually sebab pandang lekeh kat 3B semalam. Okay itu kelas aku paham.


Semalam duk texting sana sini nak make a right choice bagai lar konon tapi at last benda yang diharapkan cicir sana sini. Pagi-pagi lagi dah macam tunjuk petanda takkan dapat kelas yang diingini. Bangun dah lewat, leh lagi longlai-longlai iron baju mandi bagai. Terpaksa bangun awal lar sebab register paper for subjects takde so kena g UPP (Unit Peperiksaan) untuk dapatkan benda alah tu. Tengah siap-siap, Momo ngan si Qisz tiba-tiba pop-out kat pintu. Sorry tak siap lagi kakak-kakak hehe.


While walking towards UPP, we-aku ngan Momo-keep wondering kenapa kami tak dapat reg paper tu sedangkan rasanya takde masalah apa-apa pun. Masing-masing duk pikir yang admin ada silap ni kot. So, aku ngan Momo pun try lar menyedapkan hati yang tak berapa nak sedap tu.Sakitnya hati once we reached there no one got in that room huh? so macam mana nak dapat benda alah tu, pukul 8.30 nak regist dah lar. Dan paling hambar 8.30 on the dot was the time for us semester 3 clan!


Seram pelas seriau okay masa duk gegeh tunggu Sir Z tadi. Hati duk tweet-tweet bagai dimanakah lokasi Sir Z. Maybe tak sampai lagi. Dear Nadya dah call bagai risau tak sempat nak rebut kelas. At last while walking back to main hall terserempak lar ngan Sir Z, so cepat-cepat lar berambat g bilik Sir Z balik. Again huh?


Re-check punya re-check memang aku ada hutang! okay merci for dear college sebab tak mention awal-awal masa sesi bayar yuran yang bersesak itu. Kalau tak mesti lagi senang nak settle then tak payah nak datang pagi mengganggu Sir Z.


Done for that and aku terus ke main hall. Thanks to dear Nadya sebab registered-kan saya! love u much ..hehe.


okay maaf, 3B's moment takde lagi
so guna pakai last semester punya gambar.
Kelas B jugak kan. :D


nota kaki: keep wondering on why masa semester 2 aku dapat jer register paper for subjects tanpa sebarang sekatan * sigh * -,-

No comments:

Post a Comment