YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Tuesday 24 July 2012

Dedicated to si owner kaki apom.

maaf, aku tak baca inbox kau sebelum ni yang kau mohon sangat aku blah dari hidup kau ..kau tak akan remove aku unless aku yang lakukan ..dengan hati yang terbuka akan aku lakukan ..dan baru sekarang aku taw yg ijat selalu marah kau sebab aku ..so memang patut kau tak berkawan ngan aku ..silalah anggap yg kau takde kawan macam aku, tak pernah ade kawan mcm aku ..aku halalkan segalanya ..dan aku harap kau pun ..thanks for everything :)

a few days before, aku post benda alh ney kat dia. disebabkan aku baru terbaca yang dia sebenarnya nak aku unfriend dia lama dah. dia cakap pandai datang pandai lah belah. aku tak sampai hati nak unfriend since dia kawan baik aku. tapi disebabkan itu merupakan permintaan dia, so dengan berat hati aku pun meng-click lah unfriend button pada page mukabuku dia. its okay dear you, kalau itu yang diharapkan..so dengan rela aku melaksanakan tugas itu. kalau itu yang akan buat dia bahagia. so alkisahnya aku pun dah tak friend ngan dia kat mukabuku.

aku tunggu kau datang kat aku ntuk settle kn semua nie .. aku tunggu tyra ,,, aq xkejam mcm kau sngke ... aku tunggu kau ... aku taw susah tuk kite blik semula mcm dulu .. tp slgi kite xusha bnde tu xkn jd ... dengan hati yg ikhlass .. jujr aq maafkan kau ... dtg jmpe aku bila kau da sedia na berhadapan ngan aku .. aku tunggu ... aku xske bnde nie belarutan sampaiii ke sem akhir .. satu je aq harap kt ko ... dtg jmpe aq bila kau da bersedia .. aq xkejam mcm yg kau sngka ... jjur aq rinduu at kau .. salam~~~

semalam, seperti biasa lah kan, aku mukabuku-ing diruang istirahat AP 02-21. heyy girlfriends! you got a new mail, XOXO ..haha, actually aku nak cakap yang aku dapat inbox baru dari dia. huh, teruja tengok kat site notification tu kaler merah-merah ..so like you all done read tu kan, yang atas tu..dia bagi aku itu. aku baca dan digest ayat tu. aku paham.

dear dia,
as you know (you should know actually!) that i always love to see you, tapi melihatkan pada masa yang kritikal sekarang ini, biarlah begini sahaja. aku memang nak jumpa. seperti yang kau kata 'bila aku dah sedia' so kalau aku dah betul-betul sedia nanti aku datang. aku bukan tak sedia sebenarnya, tapi aku tak tawu macam mana kaki ney nak mulakan langkahnya kearah dear dia. so bagi lah masa supaya aku boleh re-boost aku punya confident level before aku make a step towards you.

shit damn true!

for the time being i just want to leave you some words, i miss you si owner kaki apom somel :')

No comments:

Post a Comment