YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Monday 30 July 2012

the title is today.

nak ikut sape? (-_-)

blur. dia dah blur. kenapa? kenapa crush aku dah jadi cam tu. dulu dia lain but now he's totally changed. dia okay tak? kalau dulu dalam kelas dia nampak cam active, tapi sekarang macam tak dah. adakah kekangan semester 3 yang sukar? payah? annoying? atau dia memiliki masalah? malas nak simpulkan apa-apa since aku pun tak tawu. tapi aku just pelik sebab dulu dia lain. sekarang memang ketara dia lain. task mesti disiapkan dan bila dalam kelas dia akan ambil bahagian untuk bagi his own opinion. apa dah jadi huh? kalau dulu dia leh cakap spontaneously bila disuruh bercakap, but now he failed to do that. so it's kinda weird actually. where is the old him. dah berubah dalam masa 2 months hols? takkan lah. it's a short term to change immediately. ada sesuatu yang mengganggu pemikiran? tak boleh study atas tiket apa? hurm, aku memang sedikit kecewa. sebab dia lah semangat aku study. kalau dia pun dah cam tu. okay aku malas nak cakap banyak. dia punya study tak effect aku. err effect sebenarnya. haish Tyra, why huh. dia bukan tawu pun aku suka dia so aku tak perlu risau kalau aku nak main cakap kat sini. heyy capital ey hesh, please alert yang diri tu kena study. okay aku sedar yang aku pun bukanlah bijak pelas sana pun, but at least aku ada crush yang boleh menaikkan semangat aku. that is you. tapi kalau dah macam ney kan. just forget it. macam mana nak crush lagi kalau the main reason aku crush kat dia sebab gaya dia belajar bagai tu. how huh capital ey hesh? 

so, what are you going to do? proceed with the next crush yang kita ada sebut before this? or tunggu jer crush yang tu recover? me myself pun tak leh nak kata apa. sebab apa pulak takleh nak kata apa. since when pulak tak pandai nak kata apa. since when pulak pandai main speechless2 ney. 

the old crush has been crashed and we need to wait for him to recover, while ..
the new one is very2 new and we have to wait for him to really2 active and giving all his participation in class.

perlu ker macam tu? yes, it's totally need! sebab aku nak cari crush. bukan nak cari hubby. so, we need to look at his quality of study. kira macam nanti once kita tengok dia study, kita pun naik semangat nak study sama. nak ikut macam apa dia buat. berani sebab tengok dia pun berani. no doubt to speak or doing anything in class even salah pun. main langgar jer. just like what aku have mentioned before yang we learn from mistake. 

dan yang aku tawu sekarang, aku bukan macam tu. aku lagi naik semester lagi jadi pemalas, penakut, no self-confidence, apa lagi? just list down all the bad points. dan itulah aku. Tyra Ismail si monster yang jahat lagi dibenci orang. aku annoyying. dan aku sakit jiwa. *sigh*

dear capital ey hesh, please recover soon. i need the old you sebab aku nak study! aku malas sekarang ney. please naa -,-

dear the new one huh, my new inspiration.. i have seen your new side. you're great. aku macam "okay dia dah lain" haha, ganti crush lama? no one knows ..haha xD

nota kaki: by any chances, is there anyone would like to be my crush? *desperado* -,-

No comments:

Post a Comment