YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Wednesday 25 July 2012

No title.

i'm being good to myself
since i'm browsing for a new crush :D

randomly typing petang-petang ney. sementara duk tunggu berbuka baiklah buat sibuk kat belog sendiri. hari-hari duk bukak fesbuk, twitar, bosan dah. tak tahu nak buat apa dah ..so alih-alih update belog. tangan ney tengah rajin tak tahu sebab apa. maybe sebab perut duk krik krik kot. dari tak buat apa, nak lah ada isi sikit petang-petang. no worries, homework takde, semalam dah settle semua.


6.27PM- waktu sekarang yer. dan aku telah menunaikan perkara yang wajib dilakukan. mandi dah, membasuh baju-bajan pun sudah. beli makanan untuk dear tummy juga sudah. so apa yang aku nak merepek kat sini hari ney huh?


aku tak tahu nak cakap apa, but i think i have to make a new move. new move on something. aku rasa for this sem aku nak cari crush baru. crush baru yang boleh menaikkan semangat aku untuk study. siapa huh? yang dulu kenapa? err aku rasa dah expired lah yang tu. dah takde rasa apa-apa. dah takde effect pada cara aku study. tapi seriously aku still suka tengok the way dia dalam kelas. berkaliber.


oleh yang demikian, aku dah pikir-pikir untuk dapatkan sorang yang baru. siapakah? itu tak pasti lagi, tapi yang pasti dia mesti lah ada something yang leh buat aku rasa nak study jer bila tengok muka dia. ade ker orang macam tu dalam kelas? -,-


no worries, i think there's someone out here that same class with me yang dah mula buat aku suka tengok dia. eh Tyra, dari dulu asyik cari crush jer..kau datang sini nak study ker nak cari laki? err like i care. tak salah kalau ada crush. aku menghalalkan perkara seperti itu jika ia untuk kebaikan aku. untuk study aku.


nak mention nama rasa macam terlalu awal, so biarlah aku sure-kan dulu is he the right one to choose. aku rasa macam dah okay dah dia tu. kali ney aku nak buat lain sikit. aku nak treat aku punya crush tu macam aku treat ex-boyfie aku masa zaman sekolah dulu. what are u going to do huh? adalah.


this is the right time to have a good start. study untuk mak ayah dan sir aliff. study jugak untuk all the notes that have been given by lecturers. nota aku, nota dia jugak. :)


nota kaki: if i could have him huh, tenangnya hati ...

No comments:

Post a Comment