YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Thursday 26 July 2012

Guardian or saka ? which one is dia huh.

ikhlas dari jantung ney.
dear awak, saya tak rasa saya akan gunakan kaki dan mata ney untuk hadap awak lagi. maaf, tapi itu yang saya rasa setelah apa yang dia lakukan. dia panggil awak then main perli bagai. i'm not an idiot yang mana tidak mengetahui bila mana orang tu main kata - perli bagai. by the way huh, thanks for the words. eh the wise words that have been given tu. really appreciate lah. please let dia know lah apa saya duk mengada stated kat sini pasal tu. "belah belah, ada bau belah tak". i know you and dia good enough lah dalam benda-benda macam ney. nak menganjing ker, nak main anjing ker..sila yer ..sila di tempat lain tapi jangan depan saya. saya rasa memang saya caci dan maki awak pun semalam kan sampai dia duk nak cakap tara tuu kan. mulut ney memang all the times melangsi kan. mulut ney memang tak pandai nak behave kan. mata ney memang tak pandai dijaga dari menjeling bagai kan. saya tak paham kenapa bila saya dah let awak go tapi still yer, nak sakitkan hati saya. awak ngan dia leh jalan jauh-jauh. main jauh-jauh. suruh dia jaga awak baik-baik sampai mati yer. nanti dalam pusara bersemadilah bersama-sama. so kalau bila saya tersebelah kat pusara awak yang harum semerbak mewangi tu, leh lah dia guna pakai balik ayat-ayat literature dia semalam tu kan. bravo lah. saya bagi awak A pelas pelas untuk subjek Art Language okay. so nanti next semester of your whatsoever semester, senang-senang jer dapat 4 rata naa.


dengan ini saya memohon maaf oleh kerana saya tiba-tiba nak taip benda ney sebab ini belog saya. saya sakit hati dan saya takde kawan baik tempat mencurah purah kata-kata hati yang sakit ney, tapi nasib baik ada abang belog! haha. dan saya juga lah bermurah hati nak cakap yang saya tak marah awak, jujur seriously like i care kalau awak nak terasa tapi actually haa, saya marah kat dia tu. masalah saya ngan awak tapi dia yang masuk campur. dia ingat dia sape huh? ada mulut so boleh cakap apa saja? ingat lah orang lain pun ada mulut jugak, lagi sexy kowt dari mulut dia. -,-


nota cekam: jaga jiwa, jaga otak, jaga gigi sebelum berani-berani ludahkan susunan alphabet!

No comments:

Post a Comment