YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Thursday 23 August 2012

toy-boy guwa yang maha gorgeous.

today. em today. today yeah. well hell yeah today ..i would like to show you my dearest boyfie. they are two of them. hewhew. sangat tamak okay aku. mereka inilah boypren aku dikala hols. bila hols mereka lah tempat aku mengada lagi menyakitkan hati. dan mereka ini lah si segak lagi kacak yang aku sayangi. mempersembahkan si kudin si wawan. lololo. hambar wey. 

serious mode turn-on. well this is the day that i wish i wanna share you my hols story. kisah tentang 2 jejaka dan seorang permaisuri berkuku besi. the story is going to begin ...

once upon a time on one fine day...


dan apa itu? tetiba pop out. cerita tak start lagi. hahah. okay what say you huh. comel tak. seorang jejaka memakai seluar with flowers yang comel much! tapi maaf, dia takde six pack. hiks. dia just an ordinary boy with extraordinary cute smile. ouch, melting!

so siapakah pemilik seluar berbunga itu? keep wondering huh. dia lah yang comel lagi manis. dia lah yang rendah lagi keding. dia lah yang kecil berlagak dewasa. dan dia lah .....


..tadaaaa ..my lil prince Wawan. *lagu i like to move it move it terpasang* dia comel kan. lagi bertambah comel setelah memakai seluar berbunga kakaknya. hiks. badan too thin lah sayang! you should eat a lot lepas ney. haish. tengok tu, i can't squeeze your tit lagi. schizo schizo dapat kakak macam ney. kamu harus redho dengan takdir. its okay kan, janji kakak gojes *sigh*

dia cakap yong ney..
garang, gedik, malas, kedekut, heartless tapi still dia rindukan aku dan malu-malu nak confess. bila tanya jer, sengeh-sengeh. hello, aku lagi banyak makan laksa dari kamu lah. so, i know you much better. then tempat kamu bertapa selama 9 bulan in our mom's womb tu adalah bekas-bekas aku jer tawu. tempat aku main guli jer tu dulu. aku dah tawu dah selok belok tempat tu (perumpamaan yang sangat melampau nak tunjukkan yang aku berpengalaman lebih segalanya huh) bila mana benda yang kamu tawu, aku tawu lebih lah! haha. so tu sebab aku lebih segalanya dari kamu. aku lebih garang. aku lebih gedik. aku lebih malas. aku lebih kedekut. aku lebih heartless. dan aku lebih berlagak. sebab aku kan kakak. *hidong punya lubang digali besar* that is why i know much either you miss me or not okay sayang :)

aksi jejaka pertama di malam itu..




hey adik manis, bila lu ada tiub keluar darah haa.
gila lah!
okay maaf atas ketidak warasan guwa, itu hanyalah sos cili :D

still tak dapat terima, kenapa sos tu boleh tumpah pulak bahagian tu. by any chances, saja tumpah untuk publisiti murahan ker huh? menyampah ~ :D

and here on this minute, i wanna show you my toy-boy. hahah. dia sangat segak lagi kacak. sangat handsome lagi gorgeous. sangat tinggi lagi katang. sangat manja lagi jambu. dan dia lah prince dean. *lagu 21 guns terpasang*


tadaa! muka retard mintak kaki ikhlas dari dia. masa ney lepak kat rumah opah. mengada sangat nak posing. untung lah aku sorang jer kata dia hensem. haha. mentang-mentang lah rambut baru. rambut raya lah sangat kan. jujurnya aku suka the old one! curly-styled tu. yang macam gaya Gu Jun Pyo oppa. yang tu much daebak!

some photos of him right down here..



gambar ter-hensem dan ter-favourite guwa.
muahmuah

dan malam before raya bersamaan dengan malam raya, aku telah membazirkan masa bersamanya sepanjang malam. i spent my whole night with him. nampak tak betapa aku suka main dengan toy-boy aku yang sorang ney. hahah. schizo mucho. aku melepak jaa ngan dia kat luar. shopping raye konon padahal tak beli hape pun. saje jer taw dia ney create alasan nak spend masa ngan iols. ouch. gila!

my biological little brother :)
nota kaki: the queen of kuku-besi menutup tirai untuk hari ini. till then, iols sayang uols dear wawan juga dean much! *cium dahi wawan ngan dean*

9 comments:

  1. Terima kasih sebab sudi join game BLOGGER 3. tapi kena tunggu lagi sebab tgh cari peserta lagi ni hehehe

    ReplyDelete
  2. chomel jer seluar tu kan....hehe

    ReplyDelete
  3. lawa seluar adik itu..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com..hehehehe

    ReplyDelete