YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Friday 10 August 2012

Cerita tentang crush - capital Ey Hesh.



dah masuk hari baru, dan aku nak cakap pasal crush. crush aku dari semester pertama lagi. so kat sini aku nak reveal diri dia yang aku duk hide selama ney. since dia pun already knew about it so aku pun tanpa rasa bersalah ingin memperkenalkan dia. dan aku telah mintak izin okay nak publish pasal dia. nampak tak betapa aku respect privacy orang kat sini. hoho. kita lupakan kisah sedih lagi hiba aku ngan si someone tu. kita alih mata arah dia ney pulak.

dia lah yang aku respect lagi sanjung tinggi. dia lah lagi manis dan friendly. dia lah yang tak pandai ayat awek tapi sangat caring dengan kawan. dia lah yang buat aku cair bila dengar speaking cair dia. dan dia lah Amir Hafizi Habib. mungkin sebelum ney yang kenal aku tak tawu pun sape crush yang aku duk canang dalam entry aku yang lepas-lepas. tapi tak kurang hebat jugak pada yang tawu. ada yang tawu aku sebut pasal dia ney dalam entry aku yang lepas even aku tak mention nama pun. setakat 'capital ey hesh' untuk hide sehabis boleh nama dia. aku gagal rupanya. haha, segan sangat bila ada yang sedia maklum tu sape.

Amir Hafizi Habib

aku tak tawu sape yang tawu tu. tapi hina taw aku ney. tak pandai nak trick ngan orang. konon letak 'capital ey hesh' orang tak tawu lah. haha. dan aku tak sangka bahawanya crush aku ney hotstuff. 3 semester for 3 crush? oh tidak. sebenarnya dia yang crush ngan orang. LOL. dan semua crush dia tu classmate sendiri. 

"it's some kinda awesome when we know that our crush's crush is us."

don't you feel like that? aku selama ney simpan sendiri. malu nak share ngan sape-sape. yer aku crush ngan dia since semester 1. dan baru sekarang aku dapat tawu yang dia pun crush ngan aku masa semester 1. okay aku suka part tu. dia tak perasan pun aku crush kat dia. dia cakap dia takut nak try aku. haha, hey boyfriend aku memang tester thing pun kan. it's okay dear Amir, a crush is always being a crush only. till end.. no other relationship. no worries for that. macam aku ada state benda yang sama dalam entry aku yang lepas-lepas.

macam rasa awesome jer crush sama crush jadi kawan baik. thanks to Mdm Syida. aku buat kerja, class task ngan dia dan aku tawu dari situ. kami kena tanya macam-macam benda yang selama ney takde peluang nak tanye. terima kasih sikit juga banyak kepada Amir sebab request aku jadi partner masa interview session tu. aku okay jer ngan sape-sape.

crush lama dan baru dalam satu gambar. yang lama - Amir Hafizi,
the new one - Ziqri, the one who was having my notebook on his hand.

credit to all classmate. to my dear new crush, Ziqri..please being nice to me. i miss you a lot! Amir is my old crush but still katang dalam hati ney since dia ada six-pack uolls. tak logik taw *Mdm Hazlina's sound* ..haha.

nota kaki: dia cool, XOXO ~

3 comments:

  1. homagad homagaddd!! akhirnya tyra ngaku gak. tak sanggup pulak aku nak confess benda yang sama.demmit

    ReplyDelete