YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Monday 27 August 2012

Random Raya 2012.

mood turn on. this is the day i wanna keep the moments, the moments that have been left behind. moments diamana telah menjadi memori aku dan mereka. aku naksimpan setiap satu darinya dalam helaian blog aku ney. so, bila aku dah meningkat dewasa nanti dengan senang aku akan merayap kat blog sendiri. tengok kebodohan ayat aku dalam ney. ayat tahap kaki aku. dan aku akan gelak sesorang masa tu. sangat berbaloi apa yang aku buat ney aku rase since aku tak tawu apa yg aku akan hadap in the future aite. so, aku sediakan medium untuk aku membaca dan buat bahan gelak aku sekiranya aku dijauhi oleh para buddies. bila aku sakit ker ..boleh buat best sendiri baca all the entries. cam bodo pulak bila agak macam ney. apa aku cakap ney. tonggang langgang segala ayat dah. hahah. abaikan bahagian gila tu.

so benda yang aku niat nak simpan tu exactly lah gambar. semua orang suka tengok gambar kan. lagipun lagy senang. satu gambar tu leh story berjuta cerpen. haih, since when entah aku punya ayat so formalito bagai ney. okay just proceed with the photos ..randomly upload since aku demam masa pertama *tears*

first day, aku demam -__-
andox super schizo with my granny :)

opah with her new toy-boy, haha :D

kawan baek.

Ikmal Mikhail si mata bolat :)



maksu ngan Mika :)


kazen yang gila :D

girlfriends ~

vanilla dan cokelat :D



ayna ngan mak :)

bff

Le An

ngan Le An

dear kachak, adek's classmate - Faiz Isa

dear adek angkat - Le An ;)

schizo!

dean ngan mak :)

wawan with mak
rambut tu taleh nak best lagy ker haa -,-

mom is gorgeous mucho :D

with my mom :)

xoxo

makmur

sakit jiwa

the queen of kuku-besi

my dear girlfriends ;)
done uploading. dan semua kisah tersimpan rapi. berjaya dijadikan kenangan :D Alhamdulillah.
semoga dapat sambut raya next year lagy! nak jumpa dia ..dan lepak ngan dia ..aminn :)

nota kaki: entry kurang words since too much photos :)

No comments:

Post a Comment