YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Friday 1 June 2012

Suwidd Dream or Nightmare ? what should i call it ..

semalam lepas aku updated entry anak aku tuu aku terus masuk bilik- tido ..hempap badan atas katil ..eh tak ..before that i went to washroom and aku gosok gigi, cuci muke bagai ..then keluar dari washroom tolong andox tuam-kan belakang badan dia ..penat sangat jaga kedai ..kasihan tokeyy ..HAHA ..lepas tuu baru lar aku off to my room ..err correction, not mine tapy granny's ..huu :3


so apa yang interesting sangat? apa yang aku duk sibuk nak mention kat sini? err, actually aku nak cakap yang aku bermimpi semalam ..hehe ..mimpi apakah? huu ..wet-dream? demn ..tak oke ..of course lar tak since memang bukan ..HAHA ..dry-dream jer ..hello Tyra tak payah nak banyak-2 commercial break lar ..just bold-kan apa yang kau duk sibuk nak story tuu ..apa dia yang kau mimpi tuu? -,-


somebody that i used to know


M.S.H
oke aku mimpi pasal kau! demn ..apakah yang harus aku anggap ini? mimpi indah-kah atau mimpi sial aku? aku speechless once aku terjaga dari tido ..aku sempat terpikir, aku ney dah kenapa ..dah kenapa dia masuk dalam mimpi aku ..dah kenapa? rindu? jangan dibuat ..gila talak ker aku? woah ..itu totally tak -,-


oke setelah dibuat penilaian yang deeper ..aku rase aku taw sebab ape ..semalam cik kak, si Ayna tuu leh pulak dia chat ngan si M.S.H neyh ..oke aku bukan jeles ker ape ..aku sungguh-nye less care about it ..nak chat? silakan ..but please do not mention my name in your conversation since aku memang pantang orang duk sibukk dalam hal-walhal privacy aku ..geez!


kau memang adek aku Ayna, then kau patut taw aku dah sedia already have nothing with that dude ..so jangan lar duk tanye dia macam aku ngan dia close bagai like before ..macam aku ngan dia still gitu gini ..dah tuu g pulakk tunjukk kat aku ..memang aku tak hot kann dikk ..FOC jer dapat cubit semalam kann ..profit lar cuty-2 dapat stupid-bite dari aku kann ..buat lagy ..laen kali buat lagy ..lagy then lagy -,-


oke jangan nak panjang sangat larh mencerita ..back to top, maybe sebab tuu lar aku mimpi-kan dia tuu ..sampai masukk-2 mimpi ..content mimpi? err biarlah menjadi something like daki-daki badan yang digaru then jatuh ke room floor ..hilang selepasnya itu ..malas nak pikir banyak since nama lagy mimpi ..kan mimpi tuu mainan tido, just pretend like mimpi itu adalah PS3 for my tido :3


dah tuu kenapa duk sibuk nak update entry ney kalo nak lupa ..tu bukan nak lupa, tu saje nak ingat sampai bila-bila ..maybe some people might say so ..so what kalo aku nak update pun kann ..actually i've nobody to hear me about this kind of matter ..so ini jer lar kawasan aku nak conteng dan merepek bagai kann ..lagipun nak cerita kat orang ney aku segan ..nanti orang tu cakap annoying-nye minah ney nak story pasal bende alah cam neyh ..err ..tak suka larh ..so better aku cakap ngan my dearest belogg ..kalo aku cakap ape pun, dia senyap jer ..you're such a good listener lar dear belogg ..! <3


i love youu tyramonster.blogspot.com!

belogg guwa <3

No comments:

Post a Comment