YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Saturday 16 June 2012

dosa, do youu really care about it ?

tengah sibuk-sibuk online ..fesbuking ..ngeh-2 ..aku reactive balikk kunun nak cari link untuk check result final exam ..tak jumpa malangnya ..HAHA ..kawan? semua tak online! ..aku jumpa something kat home fesbuk aku ..QAZA' ADALAH HARAM ..


apa tuu qaza' ..wuu ..oke kawan-kawan ..qaza' tuu macam boys selalu buat sekarang neyh ..trend sekarang neyh kan, dorang cukur sikit jer kat kepala ..buat style-2 sikit tuu ..tak kira lar cukur kat tengah ker, tepi ker, belakang ker ..tetap haram ..sebab korang cukur sikit then tinggalkan yang lain ..kalo nak cukur, cukur jer semua ..


memang cun kalo budakk-2 duk wat style cam tuu ..aku pun suka ..tapi tadi aku terbaca, haram ..so better tak payah lar buat ..bukan mati pun kalo tak buat ..buat lar gaya camner pun tapi jauhi lar qaza' ..banyak lagi style laen kann ..think wisely peeps!


dosa ker pahala? nak mana ..segalanya ditangan anda ;)



No comments:

Post a Comment