YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Monday 4 June 2012

are You allergic on Me ? -,-

today is 4th June and just like on the other days, im fesbuking and blog-walking ..aku online then nampak kau online jugak lar kann ..but then a few mins later, kau mesti offline ..seperti selalu ..bukan selalu lar ..baru 2-3 ary lepas kau start buat ..kau ingat aku tak taw? tadi pun same ..aku cakap dalam haty cam ney 'oh online, jap g mesti offline neyh' ..a few minutes later, woah ..i was true! kau offline dear ..nice treat larh weyy ..kau menyampah ngan aku ker? o_O'


O dear, kalo iyer pun kau dah menyampah ngan aku kann ..at least tuu gtaw lar kat aku ..why and why? how come dear u treat me like this ..why? whats the reason? state clearly one by one please ..kenapa semua nak buat aku macam neyh? kenapa semua bila aku buat something yang salah or korang rase tak suke, korang tak pernah nak mention kat aku then aku pun taw ..so aku leh lar explain why or aku leh lar perbaiki or aku leh lar stop for doing all the things that u absolutely tak suke tuu kann ..but then u didn't ryte ..sepatah haram tak cakap haa ..


kau cakap tak serupa bikin lar budakk!


aku tegur tak nak respond ..aku dah lar bukan jenis yg maen tegur-2 neyh ..bila aku dah tegur tuu means that kau tuu orang yg bermakna lar pada aku ..tapi takk ..kau buat pulakk cam tuu ..aku jadi bengang lar nak tegur lagy ..no respond at all haa ..memang lar kau offline waktu tuu, tapy once kau online kau takleh nak taep then reply-kan ker? kau tak pandai nak bace ker? tak pandai nak tekan button-2 kat lappy tuu ker? nak aku ajar bende yg kau dah taw? memang aku hot lar kann ..kau buat cam ney pulakk ..aku dah lar tengah try, kau leh pulakk buat cam neyh ..memang best lar kann maen-2 cam neyh bagai ..macam aku tak taw, kau offline kat aku jer kann ..ingat aku bangang sangat ker pun ..eh memang kau pandai kann ..aku bodo ..cam tuu?


owh maybe kau nak aku deactive fesbuk kowt kann ..so that once u online i takde then u tak payah lar kann susah-2 nak offline bila i online ..kann ..oke then, i will take that in a consideration larh ..deactive ..tak pernah buat so nak try ..bukan penting sangat kann fesbuk tuu ..dulu aku takde fesbuk tak mati punn ..ala, lagipun like u care kann ..ade ker, takde ker ..same jer kann ..malas nak care banyak lar weyy ..demn !


nota kaki: terase? kalo terase tuu bagus lar!



No comments:

Post a Comment