YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Saturday 2 June 2012

R.I.P - Rest In Peace wahai all the Memories :')

 hah, ade lagy satu entry? apa lagy lar minah ney kann ..apa lagy yang dia nak bebel ..err ..tadi masa nak masuk-kan gamba for my entry, aku ter-bukak one folder named 'jiwatisu' ..urm apa tuu ..oke aku dah rase something ..rindu itu pasti ..lagy satu sebab dah lame tak buka folder tuu ..memang banyak gambar lama dalam tuu ..gambar era aku dan dirinya ..HAHA ..aku masih simpan his photos in my lappy even semua gambar dia yang hard copy aku dah pulangkan kat dia ..sedih jugak bila tengok balik gambar-2 neyh ..chill Tyra ;)


bukan gambar dia jer ..tapy gambar surat chenta aku bagy dia pun ade haa ..aku snap dulu nak wat memory sebab dah bagy mesti tak akan dapat balik kann ..heh ..memang tak dapat dah lar cerita dia haa ..dah dibakor-nye ..yes, exactly right! everything that i gave him before have been burned by himself ..nak lupakan aku, buat apa simpan ..takde makna katanye ..dah takde ape-2 hubungan ..so watpe nak simpan kann ..oke fine, its oke bakar segalanya ..surat, gambar, all the cards and etcetera ..tapy how about the picture that have i painted for youu? jady abu jugakk ker weyy? memang tersentap haty aku kalo yang tu pun jady abu :'(


kat sini aku nak abadikan gambar-2 tu semua ..tak semua lar ..some of them maybe ..im going to bury them right here on my own land ..yer lar tanah takde nak tanam gambar-2 tuu semua, so pakai my fantasy land lar bury korang ..oke kan ..HAHA ..nak bakar macam kamu buat aku tak sampai haty sebab aku tak suka expel barang yang orang bagy kat aku with that way ..cam suck sangat jer ..paling busuk pun aku pulangkan balik barang-2 tuu ..nak buang tuu memang tak lar ..anyway aku respect lar kamu leh bakar semuanye ..so that kamu akan selamanye melupakan aku ..thanks! <3


so let's start digging and bury them all here :3


love letter
*first letter i guess
dua-dua neyh aku wrote
and drew for him

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H

M.S.H
M.S.H
oke done for now ..ney pun cam dah banyak jer haa ..enough is enough Tyra ..so i wish youu Rest In Peace :)

No comments:

Post a Comment