YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Tuesday 8 May 2012

my first love story - ALI si jiwatisu

Sekejap jer masa berlalu, dah bape bulan agaknya aku putus ngan ali ..tadi bukak almari nak siap barang nak balik semester break, woah I found something! Note book aku yg penuh ngan bende gedik-gedik aku masa kapel ngan ali ..tiba-tiba teringat kat dia, teringat kat semua kenangan kitorang ..masa zaman skola, first time kenal ..mula-mula jumpa ..sape punye angkara yg buat aku kenal ngan dia ..Lya, Wa, tiba-tiba rindu kat korang wey ..!
Bukak lar buku neyh, start tengok bali


k one by one ..memang aku senyum sengsorang kann ..memang aku suka tengokk ape yg aku duk menggedik bagai kat dalam tuu ..haha ..ramai cakap yg kitorang ney sweet sangat ..tapi ape nak wat sweet-sweet bagai tuu tak menjaminkan tahan lasak kisah hidup kitorang ..haish ..ali , my ex-jiwatisu ;)

ini lar buku tuu, banyak lagy senanya ..tak muat nak letak semua :)
A lot of things I’ve done for you, and every each thing is memorable! Aku takleh nak lupa ..sampai bila-bila .. :’)

I am wondering if:

Kamu still ingat hari kita study fizik sama-sama kat kelas kamu, then kena marah ngan Ona sebab balik hostel lambat ..bukan nak blaja sangat pun .. ;)

Kamu still simpan gambar aku, maybe tak ..maybe dah buang dalam sungai Perak .. Y_Y

Kamu still gantung kat bilik gambar yg aku lukis then aku framekan bagy kat kamu tuu, a girl and a boy walking in a night kat jalan ala-ala French street ..with a sentence yg aku sendiri takut nak mention balik sebab tak tercapai bende tuu :’(

Kamu still simpan semua kad-kad yg aku pernah bagy mase kita kapel, kad yg aku buat atau yg aku beli then bagy ..kamu cakap kamu suka dapat bende cam tuu sebab nampak aku care kat kamu ..

Kamu still baca surat-surat aku, yg aku tulis sebab kamu cakap kamu tak pernah dapat surat cinta ..then kamu suka bace surat yg abang kamu dapat dari awek dia..

Kamu still jaga komik yg aku suruh simpan dan jagakan ..masih sihat-kah mereka ..i’m wondering ..sangat ..

Kamu still ingat hari aku hantar kamu kat bus station masa kamu nak balik PLKN, aku teman kamu sampai kawan kamu datang ..kamu pakai perfume aku then kamu cakap kenapa bila kamu pakai tak sewangi aku pakai ..;)

Kamu still ingat waktu aku nyanyi lagu untuk kamu then kamu nyanyi kat aku balik ..masa tuu kamu ade kat PLKN and aku ade kat KPM ..masing-masing gedik rindu-rindu bagai ..sangat kelakar waktu tuu .. :’)


this is the best part!
ini senarai nama-nama anak yang aku dengan ali create:


Sara Rufyna
Muhammad Iqwal Hakimi
Muhammad Syahrul Ifwad
Muhammad Zariff Affandy
Muhammad Aizat Mikail
Muhammad Athif Benjamin
Muhammad Syafrul Razi
Muhammad Alif Syazren
Muhammad Ainan Darwisyh

Muhammad Haffy Zikry
Muhammad Thaqif Miqail
Muhammad Afkar Haiyan
Muhammad Safiy Asyrani
Muhammad Rifqi Raiyan
Muhammad Idraki Minhaj
Muhammad Qayyim Zarqani

Yusuf Qarin


gila sewel kan kitorang dulu, last-last putus jugakk haa :P
memorable sungguh!
:)

2 comments:

  1. qayyim pun ade? ade apekah? buku nota chenta gedik-gedik eyhh ..awww ;)

    ReplyDelete