YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Wednesday 2 May 2012

the day that i wish i could say 'I DO'

oke fine
the day yang aku tunggu selama ney pun dah muncul. the day aku nak dia confess yang dia suka aku. but the saddest part is aku pulakk yang tak rase ape-ape. apakah masalah aku sebenar-nya haa. aku suka dia, tapy once dia confess kat aku yg yes he do like and love me.. then kenapa aku terus rasa laen macam? aku rasa macam aku tak dapat nak terima dia. aku just anggap dia kawan aku. what's wrong with u tyra?


jangan buat camnie, tak baek. it will ruin your relationship.
think! what are you going to do? accept him? reject him? oh NO..
that's too cruel, dah lar kau buat dia confess then kau nak reject, memang tak lar kan. memang bengang lar mamat tu nanti.
semua kawn suruh kau try ngan dia. tapy macam mana kalau
aku takde rase ape-ape. aku suka dia tapy dia cam budak2 lar. aku suka orang yg matang, tegas..tapy dia cam too childish.
oh GOD..apa patut aku buat nie.
jahat lar! jahat lar! jahat lar!

what say you?
nampak?
that's the picture he post on my facebook timeline..
since dia confess, dia dah berani haa post and komen macam2 kat timeline aku. woah, memang best lar kann. padan muka, sape suruh dia confess. sekarang aku pulakk yg rase takut! bukan takut ape, takut dia yg aku sayang nie mengharap sangat. aku takut aku takleh nak bagy lebih dari ape yg kitorang ade sekarang nie. seram doe! semua budak dah spread rumours yg aku ngan dia having a special relationship. wahh..thanks to the penyebar ..kann!

skype!

confession day ;)
huuu ..memang tak taw nak cakap ape. tapy terima jer lar dah dia confess kann. tapy sorry takleh nak declare ape-ape lagy ;(
tunggu larh kann.

No comments:

Post a Comment