YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Saturday 26 May 2012

Mr. A, Y U NO UNDERSTAND ME?

demn it ..aku dah taep full ..tunggu nak publish jer ..how come hilang semuanye ? errr ..maybe sebab ayat aku tak bape nak elok dalam tuu ..maybe akan jadi lagy parah masalah tuu ..belok guwa lagy mengetahui segala perancangan beliau ..hurms so then aku nak cakap ape ?

masalah .
everybody had it and ia tak weird mana pun ..kalo takde masalah tuu yg weird ..maybe dia gila , sebab melayang tanpa masalah ..tak serabut perut ..weirdo ..tadi petang , sahabat-ku story kat aku perbualan-nye dengan bekas-ku ..memang aku ter-shock sebentar sebab dah lame tak dengar story pasal si dia ..tiba-2 sahabat-ku itu open-table tentang dirinya ..al-kisah tersebut pada satu hari sebelum hari khamis ..perbualan dibuka pada malam hari ..mula tegur konon dah lama tak dengar cerita dan sahabat-ku ini sombong ..kata si dia lah kann *ayat nak bukak borak ..eyy taw dahh lar weyy ..sahabat-ku pun meng-iyakan aje sebab malas nak story-merii panjang seela  ..borak punye borak ..haaa , something had happened ..luahan hati seorang jejaka terjadi ..segala apa yg dipendam then bengang macam tahap puaka bagai reveal ..finally ..YES! finally he found someone whom he could luahkan rase itu *oh my english --____-- 

?

aku baca segala apa yang kamu luahkan okayy ..my bad ..sebab buat kamu rasa macam tuu ..tapy semua yg terjadi bukan macam apa yg aku nakk ..semua tuu kebetulan berlaku pada waktu yg sama! diriku dan dirinya hanya teman tapi mesra pada ketika itu, ketika aku dan kamu hebat berperang perasaan yg aku sememang-nye dah lama nak angkat white-flag dalam hubungan kita ..dari zaman kita sekolah peringkat atasan! malas nak ungkit tapi aku just wanna give my explanation apa yg berlaku masa tuu ..aku sangat tak kisah kamu nak cakap apa pasal aku since we already got nothing between us kann ;)

aku first time jauh ngan family aku mase tuu,
im all alone!

encik belah bin belah .
memang mamat ney rapat ngan aku masa kita dalam sup tuu ..oke foine, sorry sebab masa tuu tak mention kat kamu pasal dia neyh ..aku start close ngan dia since kamu dah takleh nak paham apa aku pikir ..maksud aku kat sini since aku masuk somewhere tuu ..kamu ..for the first of my time berjauhan dari family aku masa tuu ..but why? kenapa ..kenapa kamu takleh nak paham aku masa tuu kenapa aku some kind of different ngan kamu then jarang text ..oke hear this clearly ..

MASA TU PUNYE STORY:
one day, one girl as usual login to her fesbuk account ..then he got something! one boy that she never knew before had requested her for being a friend ..tanpa pemikiran yg panjang terus dia approve ..sebab? of course tengok mutual friend ..banyak budak *** ..so dia approve sebab tak rase akan effect apa-2 ..a few days later dorang start chatting then that girl terase nak usha mamat ney punye album ..bukak lar satu-2 gambar kann ..u know what she found? a photo yg sejibik menunjukkan mamat neyh punye muka exactly like her bf! that is you ..okay, demn it ..kenapa sama neyh ..waktu-2 dia tengah amat perlukan someone sebab jauh dari sape-2 yg dia close ..story hari tu titik kat situ sebab dia taknak ade masalah kalo dia cakap kat bf dia ataupun kat mamat tuu ..selang beberapa hari ..satu malam tuu, dorang jumpa sebab takkan kenal kat fesbuk jer since stay pun kat tempat same so tak salah rasenye nak kenal ngan jiran ..jumpa, minum then makan ..thats all ..habis ..mula jumpa tuu ..wuu ..dia rase cam nampak bf dia jer ..kat depan mata pulakk ..semua rase awkward ngan tempat asing hilang ..cam jumpa kawan sekampung! tu jer feel dia mase tuu ..text? dia bukan jenis yg rajin nak menaip ..you know her better right ..sampai sekarang macam tuu ..so macam tu jer story ..

ingat aku robot ker yg made of steel?
aku pun boleh rase sakit.

tak skandal tapy more to teman tapy mesra macam kamu sekarang ngan someone tuu ..maybe kamu akan cakap ini hanya ayat penulisan karangan aku ..tapy aku sama sekaly tak kisah sebab aku taw apa kedudukan aku sekarang ..selayaknye aku ditahap sekarang ..selayaknye kamu rase macam tu sebab aku nothing ..aku tak taw kamu ingat ker tak yg aku pernah cakap kat kamu yg im not good enough for youu ..please ingat ayat itu kalo kamu perasan aku memang tak bagus sedari awal lagy ..aku mulai, aku akhiri ..! please find someone yg kamu mulakan tanpa ada word 'END' sebab aku taknak kamu buat orang laen sakit macam apa aku buat kamu rasa ..aku bukan ada niat apa-2 ..aku sayang kamu masa tuu ..tapy maybe takde jodoh ..bukan jodoh kita ..aku nak sakit-2 sangat pun buat apa ..benda dah jady pun ..marah? sama sekaly tak ..aku just harap kita ada peluang untuk bersahabat baik ..itu sahaja :')

kalau lar kamu paham sikit masa tuu ..

No comments:

Post a Comment