YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Saturday 26 May 2012

A lullaby for my punching bag ;)

lebiuu more boobies :3


sayang,
i bukan saje-2 nak bukak story lame then nanti ex bace ..itu semua out of my mind ..out of the box ..i just giving my explanation kat dia sebab he deserves to get it and know what really happened is mase tuu ..oke, i honest then honestly larh kat sini memang susah nak lupa kat dia since dia memang something ..like what i've said to you before ..we're different, ramai yg akan macam tuu macam kitorang neyh ..i dah mentioned kat you before neyh ..jangan amik haty ..benda lama kann ..so it takes time to forget too ..and it dims and dimmer day by day ..sekarang gradually dia dim since i dah ngan you ..thanks for helping ;)


honey,
saya nak bold-kan kat sini yg masalah kami dah settle sedari lama lagy ..so awak ..yer awak lar Mohd Haziq Bakeri ..tak perlu risau dan confuse apa yg saya keep thinking ..apa yg saya buat ..apa yg saya nak ..sebab kalau awak nampak haty saya neyh dah saya buat graffiti nama awak kat every space, every room yg ade ..tu yg saya buat cuty-2 neyh ..semester break apa buat? awak selalu tanye kann ..tu lar part-time job saya ..street seniman, buat graffiti kat haty sendiri ..saya bukan jobless ..HAHA ..tu yg saya nak ..apa 'tu' ? urm something yg awak pun taw ..ngehNGEHngeh <3


boobies,
kisah pulakk kan aku nak pangil kau 'boobies' ? HAHA ..thats what we call demn ..oke kau pun taw aku nak kau ..yer aku nak kau ..kau just get ready jer ..ceyh takleh belah ayat cam nak bawak lari anak orang jer ..kau, please paham aku ..apa aku buat ..apa aku buat dan apa aku buat ..semua dah aku pikir then pikir ..pilih kau? seriously, it's a hard decision to make! tapy finally, aku still buat kan ..aku ngan kau sekarang ..dan kau taw sudah aku macam mane ..once aku dalam satu hubungan aku serious ..even tak nampak cam serious tapy yes i am ..tu aku ..Tyra Ismail aka Nor Athirah Ismail in its skima-2 name - surat beranak punye name :')


noob,
guwa malas nak cakap dah sebab guwa taw lu taw apa yg guwa nak cakap ..so sekarang guwa nak kunen-kan kat sini maklumat ter-penting chapter neyh - guwa nak lu taw yg lu lar balak guwa, lu lar pacekk guwa, lu lar punching-bag guwa, lu lar bantal busuk guwa, lu lar anak guwa, lu lar tv guwa, lu lar kawan guwa, lu lar lawan guwa ..ingat tuu!


here you go, i LOVE youu dalam semesta ini <3
*wink wink

2 comments:

  1. nothing to say .. simpati jer kart u ..
    bese ar 2 , try slesai prob ngn dye , ukeyyh ..
    xbek gdo2 ,, hwaitingg monstr ! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah ..memang larh ..simpati ? sengedd .. :P

      Delete