YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Thursday 31 May 2012

fried-rice by abang curly :D

muka miang -,-
for the whole semester break! i could eat nasik goreng yg my lil boyfie masak ..woah sangat best ..aku takyah masak bagai ..aku teruja sangat tuu sebab adek aku yg sorang neyh kalo masak mesti sedapp ..marvelicious! ..taktaw camner dia wat ..aku selalu tengok dia masak ..tapy takde yg special pun ..maen campak-2 bagai jer ..siap-2 rase ..fuh, lagy sedap dari apa yg aku masakk selama aku berkecimpung dalam bidang masakan di-rumah! gifted ker? err ..ade ker bende yg cam tuu? maybe ..huhuh :3


2-3 hari yg lepas ..dia masak something ..erm nasik goreng jer kowt ..HAHA ..ape-2 pun aku nak geybang jugakk kat belogg yg adek aku masak! HAHA ..yer lar, memang adek aku sorang jer yg pandai masakk ..kann .. *muka berlagakk :P 


maen masak-masak ;)


one day, in a morning ..not so pagy larh ..aku masuk dapur ..nampak si abang curly baru keluar dari tandas - baru jer lepas mandy youu ..aww aww ~ ..rambut basah-2 gituu ..huu ..dengan gaya ala-2 macho dia berjalan ke freezer keluarkan ayam dan segala ingrediets untuk memasak ..aku tengok jer dari pintu menghala ke dapur ..dia start menumbuk! bukan aku tapy ingredients semua dalam lesum batu ..he looked macho on that moment! hehek :P ..memang betul facts ney, boys are looked very gentlemen when they are cooking ..nama lagy fakta kan Tyra! LOL ~


sesi menumbuk :D


'nak watpe weyy?'
no answer -,-


'masak ker?'
no answer -,-


aku datang dekat ..tengokk ..oke memang nak masak ..dia pandang aku ..ouchh, melting *gila ..ngan adek pun nak maen feeling-2 bagai ..HAHA ..


'tengok aku masak ney camner'
aku diam -,-


master chef :')


dia start lar masak ..oke aku kusyuk ..terus bukak fon snap that moment ..priceless oke ..! kena lar grab ..bukan senang ..nanti balik Kuantan dah takleh nak tengok dia masakk ..huu ..campak itu ..campak ini ..siap ..hee :3


'nak ker? amek pinggan kaut sendiri nasik tuu'
cepat-2 aku amek pinggan, makan! marvelicious ..nyam-nyam :D
sekarang aku dah mulai cuty aku dengan masakan aer tangan adek! that's the reason why i love to spend my holiday in my hometown <3


ezou-dean

merci sayangg-ku Dean :')

No comments:

Post a Comment