YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Wednesday 9 May 2012

Mocca Cream Cake untuk Emey Umaira

9th May, 2012 .
bodoh? bangang? tak paham bahase? aku ney masuk kategori mana agak-agaknya ..yes memang ary neyh birthday dia ..tapi dia katner skang? ade ker dia nak stay hostel then celebrate same-same? ade ker dia still anggap kamu kawan dia? roommate? jauh skaly ..skang ney dia mesti tengah berjimba-jimba ngan Rina and Adyn ..tau kan dia nak lepak luar ary neyh ngan dorang? kenapa still berharap dorang tak jadi outing then kau leh celebrate ngan dia? Tyra, why u so stupid?


9th May, 2012
Mocca Cream Cake.
kau nak wat ape ngan kek tuu? nak simpan jerp dalam almari tuu ker tunggu sampai dorang balik berjoli? then leh celebrate and wat muka tak kisah? oke skang neyh aku takut kek tuu mencaer bagai jer ..abes tuu nak wat ape g ..biar caer then nanti mase celebrate say sorry sebab  dah caer padahal bukan salah kau! eh it is certainly your fault! kenapa still gedikk nak order kek bagai walaupun tau kan yg dorang nak lepak luar ..


special for my dearest roommate


idiot.
yes you are Tyra, kenapa dorang tak invite pun nak lepak same ..bangun pagy tengok dorang dah siap-siap ..nak g mana? nak lepak Megamall ..oke fine, memang aku celebrate then makan kek tuu ngan Bobop kau jer kann kat dalam bilik neyh ..yes i've a speaking test today tapi takde langsung haa nak manis mulot bagai ajak ker ape ker ..fine, aku bukan kawan kau lagy ..i'm not good enough for you ..aku sedar dan tersangat mengaku ..


bobop dan kawan-kawan

Emey Umaira.
kau tau tak yang this is the first of my time aku beria bagai beli kek untuk celebrate birthday untuk orang ..even my very bestfriend pun tak pernah dapat cam neyh taw ..aku rase tersangat bodoh skang neyh! aku anggap kau macam kakak aku taw ..kau lar kawan, kau lar roommate, kau lar kakak ..aku rase aku patut lupakan bende-bende cam neyh :')


DECOM and DCN.
kita memang takleh nak bergaul mesra sebab laen course ker? aku tak rase tuu reason dia since balak kau pun decom kann ..tapi maybe sebab kau terase haty ngan aku then terus melarat sampai hari neyh ..oke korang jugak cakap aku banyak berubah, tapi senanye aku tak ..and never ..aku still anggap kau kawan aku ..aku still harap leh lepak ngan korang, leh makan ngan korang, leh shopping sama-sama ..leh celebrate birthday macam neyh ngan korang ..tapi apa yg aku nak tuu, hambar ..meleset sama skaly ..it's okayy ..this is the last time ..


bertahan lar wahai kek duduk dalam almari baju tuu :')
please do not melting!
aku ingat nak celebrate sama-sama neyh sebab next semester kita tak 1 bilik dah, then aku anggap ney last celebration ..bila bilik laen-laen mesti jarang jumpa then akan jadi makin renggang ..kann ..kau sendiri taw tuu ..macam Fify ngan kita ..dulu kita 3 orang sama bilik tapi skang dia bilik laen ..kau leh nampak kan apa beza dia ..nak sembang pun susah sebab different room :')
hari nie pun aku tak dapat nak spend time ngan kau, fine ..im okay.


thanks so much Emey,
for being my friend .. :)
you were my friend.

No comments:

Post a Comment