YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Monday 3 September 2012

I'm single because I'm completely taken.

kau tahu aku mention pasal kau.
petang tadi aku leh tiba-tiba stalk all the texts given by my ex-boyfriend. dan aku sungguh lah tak sangka yang aku still simpan all the texts! aku just wandering all around the inbox and tadaaaa ..i found that. what a jerk. aku bukan lah tak suka tapi bila baca balik..memang banyak benda lah yang aku malas nak ingat dan aku harap dapat hilang ingatan pasal semua tu. aku rasa macam loser jer benda tu still ada. kenapa lah aku tak get rid all the texts before huh. bodoh tulen aku ney. dah jumpa tu pandai lah pulak mata ney mengajak mulut membaca sama. haih! dan baru aku sedar yang betapa banyak barang aku kat dia. the comics, phone simcard, phone charger, and so on ..barang yang aku sayang sangat tu comics lah ..nak mintak balik tak? sebab dia bukan guna pun ..how could i know? he told me before and u know what he did to my dear comics? dia bagi adik dia. dan adik dia sebaya adik aku darjah 4 dan seorang budak lelaki. bagi pulak komik budak perempuan dekat adik dia..haih. i want them back please.

actually tu bukanlah apa yang aku nak cakap malam ney, aku nak cakap pasal someone yang dear to me. dia memang dear. dear sangat. aku sayang dia lah. yes i am. so tak payah tanya banyak aku sayang ker tak, memang aku sayang. suka hatilah aku nak sayang dia ker tak, sebab aku yang nak sayang dia. dia tak suruh, aku nak jugak sayang dia. nak sayang dia sorang jer even dia tak tawu. tawu?

sila ingat ini dear kamu.
nothing's gonna change at all even dia macam tu, aku macam ney. biarlah, selagi aku boleh bagi dia masa dan dia rasa selesa ngan masa tu..i'm totally okay. sebenarnya macam ney, aku akan tunggu dia selama mana dia nak. selama mana dia perlukan masa. even lama dari yang aku jangka tapi kalau tu jer yang boleh buat aku dapat dia balik, aku boleh tunggu. aku dah make a promise so i think i have to keep that promise and try to make it into real.dengan ikhlas hati aku kata aku akan tunggu, aku akan stop tunggu hanya satu sebab jer..iaitu dia sendiri telling me that he already has another girl to move on. dan selepas itu aku totally akan move on jugak. tapi selagi aku tak dengar semua tu dari lidah dia, sorry to mention here that i won't trust all the rumors. 

i'm trying my best to give you the best. i will never talk to you if u don't feel comfortable with me. aku rasa muka dia akan jadi keruh once aku buka mulut nak cakap ngan dia, so the conclusion is aku akan cakap bila perlu. bila ada kerja and so on.

tadi tiba-tiba bukak inbox facebook sebab tiba-tiba rasa nak tawu since when aku leh inbox ngan dia then aku leh close ngan dia. dan memang aku nampak lah kronologi dia dari mula masa kami chat. mula dengan 'aku' 'kau', pertengahan 'org' 'nama' then akhirnya guna nama. tiba-tiba rasa awkward bila guna 'aku' 'kau'.
nama dia still disini, nampak sangat aku stalk dia before log-out facebook.

perlu ker tutup nama bagai? macam orang tak tawu jer dia sape.
bila loser nak hide, haih -,-
silalah jangan stop jealous since aku suka. haha. iols suka lah uols punya explanation! okay iols love and care uols more lah. *peace with schizo face*

masa cuti, kazen keep mentioning his name. bukanlah sebab aku pernah ngan dia tapi kazen cakap dia comel. comel ngat aih. memang dia comel pun, sebab dia my lil punching-bag. dush dush. abang tyra rindu ngat aih ngan adik punching-bag :)

dah lama sangat tak update blog menggila cakap pasal crush kat sini. yer disini. i don't know why, but once i start a story about dear dia ney, my lil cutie fingers ney can't stop typing. a lot of ideas keluar macam air paip pecah. dan aku pernah terfikir yang it is good enough if my final exam's seat is exactly behind his. he'll inspired me to make a good essay! 

tema foto: hunt :D

i wanna try to make something for him. benda yang aku pernah buat masa dulu kat zaman sekolah. something yang aku suka dan buat orang suka. i don't know if he like it or not. so, these days i keep thinking is it proper to do it. is it okay to treat him like that. wondering. so, i'm not even start one step pun aku rase. konon jer nak hunting, bait pun kau tak sediakan lagi Tyra! dan aku sebenarnya dah lah ada idea nak buat apa. bukan rasuah ker apa benda ney, tapi aku rasa nak buat sebab aku memang akan buat benda macam ney kalau aku sayang ngat aih kat orang tu. oh aku sayang kat dia rupanya *heart beats faster*

it's so easy to say..tapi bila nak buat! all i can do is attending class and leave class once it finished. loser! not so loser lah since aku punya aim nak 3++ this semester. dan satu lagi aim, pemburuan aku dapat diburu. aku memang keras kepala, aku nak dia nak dia nak dia lah. dah dia yang aku nak so dia jer. 

kadang-kadang rasa macam diri teruk sangat. dulu taknak, sekarang nak pulak. okay memang salah aku. aku memag teruk. betul lah ada ayat yang aku baca dua tiga kali sebelum ney yang bagi bunyi - kita takkan sedar betapa sayangnya kita kat dia, pentingnya dia kat kita sebelum kita merasa kehilangan dia. dan aku rasa dah cukuplah sekali ney aku rasa macam tu. degil sangat taknak dengar cakap bestie hold dulu then try to love him macam mana aku buat kat Ali dulu. am i too cruel? yer aku memang kejam aku tawu tu. you should take a gun and shoot me straight into my head!

tengok, why so long! sebab aku tak tawu nak stop macam mana bila cakap pasal dia ney. macam mana aku sayang dia lah. tak tawu nak stop macam mana dah. aku rasa aku boleh sakit jiwa dan dimasukkan ke rumah bahagia daerah tempat aku tu.

dan aku suka gambar ney sangat-sangat! why look so similar huh dear comel-comel sekalian? what say you dear readers..?

tengok tu, loser sangat.
atas tutup, bawah tayang. totally lame yaw!
dan itu adalah dear Adam Solehin juga dear dia lah. schizo lah uols ney Tyra -____-

nota kaki: kisah ini memang ade kena-mengena ngan orang yang masih hidup.

2 comments: