YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Tuesday 4 September 2012

A lil thingy.



wolla kamu dan kamu. buenas tardes!

you're the reason i feel so alive.

some lil thingy i would like to voice-out here. you don't have to wonder why i need to share this lil thingy. some people might say yang some people buat blog sebab nak fame. tapi aku punya alasan tersendiri. aku memang suka benda-benda yang macam ney. something yang aku leh create comel-comel then share benda yang jadi kat aku tiap-tiap hari. rasa macam secure dan best sangat. ker aku jer rasa macam tu? 

someone out there might read my blog. someone out there might care about what have been done to me everyday. someone out there might want to know how my life is going on. someone out there might be someone that couldn't chill-up dengan aku lagi. someone out there might want to ask me something but they couldn't do that on some reasons.

that's why aku punya entry semua tahap kaki jer. semua karut jer pasal aku. pasal dia. dan mereka. macam apa yang aku pernah cakap sebelum ney, nak cakap ngan orang susah. means that when we got into some problems, where are we going to voice it out? whose the one yang kita nak grab untuk cakap yang kita ada masalah?

i'm not that kinda senang nak selesa ngan sesape. boleh jer cerita ngan sesape. totally bukan lah kan. yer, aku ada orang yang aku selesa nak cakap tapi aku rasa lain pulak, aku rasa cam taknak lah bebankan orang lain sebab masalah alah aku. so,since aku ade blog aku mengada lah ngadu kat sini. aku memang mengada okay. semua orang tawu. and i like..so what? hahah.

aku tahu ada orang yang care pasal aku kat luar tu. tapi dia tak bagitawu aku since dia segan or malu maybe. call me maybe? ahha ahha. it's okay my dear, u teruskan misi care u tu yer. i okay jer even u care senyap-senyap macam ney. dan satu kata - thankyou awak. care lah lagi. comolot sikit. chup chup. oh hohoohoho.


"tell me what you feel..tell me baby girl 'cause i need to know..."

someone out there might say something like that kan. dan aku tahu ada lah dia tu yang nak tanya something tapi tak tertanya-tanya sebab seriau plus seram ngan aku. it's okay, tak payah tanya. move on. keep calm and continue reading. lolololoo ~

reason terutama aku melahirkan baby blog yang super duper comel ney sebab aku nak cakap benda yang tak tercakap by mulut. segan maybe..maybe. malu. takut, tak berani, got no time, maybe sebab tu semua. so kalau aku guna blog kan ker senang. tak perlu cakap straightforward ngan someone, cakap kat sini. dia baca nasib lah. then aku akan rasa ada orang care kat aku. someone out there might read mine. keep reading my blog. cun ah korang, thankyou for those yang baca dan care pasal guwa. comolot sikit lagi. chup chup. LOL.

reason lain sebab aku tengok blog Ecan comel sangat. so, lepas  tu aku lagilah bersemangat nak comelkan blog. ecan! aku jeles ngan ang. pukui nak? hahah. ecan, malam ney datang tido kat katil aku. buat-buat sweet, esok ku pulak datang tido katil aku. boleh tara tu haa? hahahah. 

lagi....?

kalau kat luar aku maybe takkan nak story pasal apa yang aku dah share kat dalam ney. macam apa yang jadi ngan aku dan capital hesh bee. but i might wrote it on here. sebab aku sensorang kat sini dan nobody can't stop me from talking. apa aku rasa. 

some words might annoyed others, so dari annoyed dorang bila bercakap depan-depan baik aku cakap kat sini. kalau ada yang annoyed ngan apa aku cakap dia boleh click button blah dari blog ney. so aku still dah habis cakap even dia dah blah since entry is always done here. yet still thankyou sebab dah halfway read. still sayangyou. comolot sikit. chup chup. *schizo*

sekarang musim batuk, aku tengah batuk. musim makan, Haziq dah tembam. musim class, phone Amir kena rampas ngan Madam Spah (silent S). musim snap pictures, Rina mengada tepi Impian. musim sihat, makan oat hehari.

gubai uols. buenas noches! hasta luego. chup chup.

nota kaki: still in deep love with ....to be continued. oh hohohoho.

2 comments: