YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Sunday 2 December 2012

Swollen face.

motif gambar masih belum dikenal pasti -,-

21:23:26
“Tyra, tengok bola tak?”

22:25:33
“Salam, Ai tyra combonk… :)”

23:58:20
“Salam..”

The first one who text me is someone that I knew once I got submitted in recent college. Few days I’ve wait for his text. Finally, he texted me last night. Miahahah, see I miss you a lot dude! He will text me some days. so, in a short sentence it should be we miss each other. LOL, gulai sarung kaki dipersembahkan untuk kau wahai the wicked witch tiwa! Insanity menjadi jadi. Whatever happens, he is my bestfriend after all. 

“da tido la tu. Goodnite. Sleep well. Pagi nanti bangun awal, tolong mak buat sarapan. Miahaha.”

Well, thanks for the last text. Haha. The text before this one was totally made me laugh alot. Jangan terkejut kalau tengok kau besar macam ****** sem depan? You’re becoming a real seth tan day by day. Your tongue is getting sharper. What brand is it. Gillete? Hahah!

The second one who did text me was the one that I dearly like since I was a kid. He is someone that I thought perfectly fit to be my husband. Yes, I did think about it before. How about now? Still thinking and curious on what might happen next. Uh oh, a bit shocked actually since he called me ‘Tyra’ because he used to call me using my full name ‘Athirah’. Did he read somewhere or knew from someone that everybody is calling me ‘Tyra’ instead of ‘Athirah’? maybe.  He also left me 2 miscalled since I didn’t respond his text. I feel bad as I couldn’t talk to him. Actually I’ve met him at the afternoon when I attended a wedding kenduri kendara of his sedara mara. We got some close relationship actually since my cousin is also his cousin too. Hope u understand the situation. Dua pupu dalam kata lain. aku dah agak mesti dia nie text aku punya bila aku balik dari kenduri tu, tak petang mesti malam. last last memang betul dia text LOL. selalu memang cam tu, kalau jumpa bersua muka mesti dia text. wahh, kan bagus kalau hari hari ada sedara mara kita kawen. aku dah layak jadi tukang tilik. mulut aku dah cukup masin nak meramal masa depan weyh. PANG! wake up tyra, wake up. haih. verangan mucho. dah lama tak text since the day we met before. dah berapa bulan dah haa. lama jugak nak kira kira. Eh kalau aku merepek dalam nie dia baca ker. Wait a minute, entah entah dia memang baca blog aku. Dia memang pernah baca tu sebab dia tawu yang semua orang panggil aku ‘tyra’. Woah, its kinda interesting. Tapi still memalukan. Woo segannye! Seriously, what am I going to do if it turns to be a real one? Keluar hingus kaler pink lah aku. :|

Tapi kenapa tak reply text aku bagi. Tacing sebab aku tak respond text dia sebelum tu ker. Haih, it already made me feel bad a lot. Or maybe dia tido. Tapi betul ker dia tido. Perhaps. Heharap dia tido bukan sebab dia terasa. Dia tido sebab pagi esok nak bangun awal sebab nak g keje. Tapi esok ahad. Still got to be in workplace ker? Tido lah tido, abracadabra!

Kalau lah kau tawu yang kau still duduk ditangga teratas carta hati aku even masa aku still couple ngan Ali, even masa aku masuk kolej, even masa sekarang. Memang kaki aku sendiri aku bagi kat kau tyra! Ayat tak boleh mengada lagi? Puhlisss!

Tapi jujur itu ayat lahir dari hati. Kau teratas among others. By any chances, still got any spaces for me in your tiny heart? *muka shomel*

Oh the third one who texted me was the one who I knew from a social networking. Someone who’s understand me. He used to listen to all my problems and did advice me. He was caring. Kalau nak kira jam, memang lama dah dia tak text aku. Tapi tak tawu kenapa dia tiba tiba text aku pulak semalam. Did you miss me? I appreciate you sangat sangat. The day I gelak gelak masa you call hari tu sebab I pun tak tawu apa yang I cakap. Texts malam tu semua cousins I yang replied. Yes, she did reply them. Sebab? I main burung biru. Miahahahah *evil laugh* maaf. Kata maaf jujur dari lidah, bibir dan anak tekak juga peti suara. Actually I was on burung biru on that night. Not exactly night since it’s already nak subuh. So it should be mornight. More proper to use that vocab I guess. Dan lagi satu eksplenasi, I main tu bukan akaun burung biru i. tapi akaun cousin i. the one who helped me on replied yours. So, credit to her. Hihik. We’re together stalked her boyfriend and her buddies at that mornight. So maaf. Dan aku still ingat dia terus tak text aku lepas mornight tu. Maybe terasa sebab bukan aku yang reply then aku buat bangang jer masa dia call. Mana nak layan leklok bila aku dapat lepak ngan kazen mereng aku tu. Orang lain aku dah tak nampak. Oh ‘I you’ mode totally turn-off lepas misi eksplenasi tamat. Wuuhuuu. Eh dan maaf sebab ganggu pada pukul 03:21:56 dengan ..

“Salam ..afiq ….sorry, tak tengok phone dari tadi sebab tengok gumiho punya pasal ..ayayai, best sangat cter tu ..nie baru tengok sebab nak tido”

Impian pendek aku agar dua abang segak kacak bergaya akan reply text aku bila dia dan dia bangun tido. si segak sorang dah reply so berharap yang dua lagi. haih. Betapa hebat penangan si musang berekor Sembilan. Gara gara kamu, aku terlepas text dari dia yang aku tunggu dan mengharap dari petang. Aku memang dapat rasa dia nak text tapi lupa nak check phone once aku tengok kamu si meat lover Mi Ho!

some quotations on today situation. terkadang ia betul bila aku pikir pikir kan tentang dia. dear you, the important part is just wait for me if you really like me. and do it just follows the rule. yes, the life's rule. ❤   

is it right to just look at you all the times and take a glance once in a time at a stage. is it okay just let my heart be with you and let my dream stage with a black outfit walk away?

actually it's not okay, it's outrageous. and also absurd. it's not okay to the point that i think i've gone crazy but..but i like you. i don't like you because it's okay to like you. because that i like you, that everything's okay. 

atau aku perlu mengelakkan diri dan berlari kearah pentas kpm didalam black outfit meninggalkan yang aku suka buat sementara. itu halal, aku paham.

because i like you too much, i can't stop liking you now. and i can't pretend to not like you now, either. i can only not let you see that i like you. i can only stop begging you to like me. if i want to slowly leave your side, i still need to run.


Nota kaki: congrats untuk harimau Malaya sebab dapat kalahkan sang garuda. You really did it well! #Fabulosity

No comments:

Post a Comment