YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Wednesday 31 October 2012

Entry basi, tapi dia tak pernah basi.

Well, you are another year older and you haven't changed a bit. That's great because you are perfect just the way you are. Happy Birthday. Belated-birthday!

love,
tyra monster

well aku pun nak mengada depan mista webby jugak LOL
oh hohoho
maaf, entry dimulai dengan muka guwa yang supa dupa mengada juga gila. oleh kerana ingin menulis warkah cinta buat sahabat tersayang di tanah subur Kedah, guwa ingin memberikan senyuman termanis buatnya. *wink wink*

this is my super bestfriend. 
well her birthday memang dah lama dah tapi baru ney nak update sebab baru dapat berjumpa masa raya haji yang lepas. with no ideas on my mind, still wanna update a lil bit about her. dipagi hari pada pukul 2:58 ini aku meng-update kisah kamu sahabatku. tolong tersentuh hati kamu itu. tolong. aku sedang membaca dan menghadam bait bait nota BIS untuk presentation pagi nanti pada pukul 8:00 pagi sesungguhnya. dengan rasa kurang waras lagi gila aku merepek sudah sekarang. aku nak cakap apa aku dah terkandas dalam lubuk rapikan aku. ah persetan saja semuanya.




tak nompak moko eh jang -,-

suatu kisah bermula, dia diberi nama Faizah. dipanngil Ez. digelar Ijah. berasal dari perut ibunya. aku juga. ibu aku. lahir pada 2 Oktober. sekarang? 31 Oktober. sudah sebulan usia kelahirannya. oh itu adalah hadiah aku untuknya. comel? aku tahu. dan dia kata comel. juga. hahah. aku juga tahu ada yang cemburu dengan hadiah itu. terima kasih sebab cemburu. aku makin lama makin takde isi nak cakap. aku nak update tapi tak tawu nak kata apa since dah lama sangat hari lahir dia. maaf sahabat kerana memiliki sahabat retard seperti aku. maaf.


there she is. well thank you much. i know she is cute. i know that. ehem ehem. yer, dia bajet depan webcam tu. well as u know none of her housemate sudi nak tolong snap-kan sebab menyampah tengok dia posing bagai. or maybe dia malu. maybe. mieheh. saja kan buat muka comel! hey aku beli that ribbon bag kat Hinode. so cute madnes. haha. how about the music box? well i bought her that pinky box at the pinky store of Miss T. *love shaped*

ucapan indah:

oh sahabat,
daku harap dikau menyukai pemberian daku buat dirimu.
pemberian yang tidak seberapa itu. moga dikau lena diulit mimpi indah setiap kali mendengar alunan musikal dari kotak magis tersebut. 
oh sahabat. 

jadahnya wey. jangan geli dulu. hargai sahaja cebisan kata dari hamba itu. Alhamdulillah. *senyum manis manisan India* :D


hai little monsta! meet your mommy here. haha. still in a good condition. thanks for taking a good care of that rasaksa kecil. *nangis bahagia* i got her that lil monsta from Memory Lane! well jaga mereka leklok naa! till then i love you :D

nota kaki: maaf, entry berbaur tidak waras. kepala semakin kurang bernas menghambur kata. aku semakin senak berfikir lantaran tugasan kolej. apakan daya, aku sayang kamu juga. :)

No comments:

Post a Comment