YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Sunday 21 April 2013

Anak ikan dan mak ikan.


"Assalamualaikum kak tyra, saya Zul Farhan, your tutee. Sorry tak reply message semalam. Semalam kluar gi main futsal hp tak bawak. I'm sorry."

- Nie number sape pulak? Semalam number mak eh. Okay fine, its okay. Pandai pun nak reply kata sorry. Bila nak balik, kita kena start cepat. Lagi 2weeks nak final dah.

"Ni number kawan. Number maxis takde kredit. Kita start minggu ni la. Tapi Paan sorang jer ke tutee kak tyra?"

- Ayayai. No wonder u didn't respond my text. Haa sorang jer, sorang satu dapat. Kenapa? Takpe, nanti kita join arzimee, mustaqim ngan tutor dorang. u wanna call me 'kakak' like seriously huh? How old are you actually.

"Ouh alright. ermm habistu nak panggil tyra je? tyra kan senior, 19 years old."

- Ek eleh sebaya ah, blom lagi 20. Kita study kena selesaso bahasakan aku kau jer. Anggap jer aku kawan, tapi respek la as a friend. Aku okay jer, adek aku lagi ber-aku kamu ngan aku lol. Okay nanti dah balik bagitau. Nie lama lama marah pulak kawan tu haa guna kredit dia. apa apa nanti aku text, jangan tak respond!

Haa, pandai pun nak text say sorry kat aku. Good boy! sejuk lah sikit hati aku nie kan. so, we're gonna begin our teaching-learning session soon babe. kalau boleh malam esok, tu pun kalau aku tak busy ngan assignment aku lah. Till that moment, I'm appreciating your apologize text. Great! you did it well. No hidden knowledge, mine will be yours. Let's get an A for this subject.

mak ikan,
kak tyra

No comments:

Post a Comment