YOU SHOULDN'T COMPARE YOURSELF TO OTHERS, THEY ARE MORE SCREWED UP THAN YOU THINK

Monday 26 March 2012

chenta-ku untuk kamu semua ;)

adek kachak saye yg pertame =)
oke , today i would like to introduce my siblings .. 
dah lama dah nak introduce tapi tak-tak jugakk .. haish ..
dah tengok kat atas ?
haa , tu adek first aku - udin

meyh nak bagi short biography skedd :)

Muhammad Izzuddin Ismail
18 years old
4th November, 1994
Scorpio
good-looking, kind-hearted

adek santek saye yg kedua  =)
done for my lil brother, comes the other one ..
this is my lil sister - aien
she is my closest one to me among others ..

| short biography |

Nur Ain Ismail
15 years young
10th December, 1997
cute, nice, friendly, hard-working

adek kiut saya yg ketiga =)
The third one !
haa , antekk tak adek aku yg neyh ..
omeyy kan - ayna

| short biography |

Nur Aina Ismail
13 years young
1st May, 1999
pretty, hot-tempered

adek somel saya yg keempat :)
the fourth one here!
introduce u my youngest brother - iwan
selalu rendu aku biler aku kat kuantan ..
tanye aku biler nak balik ..
bila tanye rendu ker, dye gelakk2 ..
hahha , tak ape dikk tw dah kau rendu aku ..
ngehNGEH!

| short biography |

Muhammad Izwan Ismail
11 years young
2nd May, 2001
cute, intelligent, bright, loving

oke, done introducing my siblings ;)
heheh
see you on next post!
byeBYE

No comments:

Post a Comment